Labels

rings (54) earrings (50) necklace (21) wirework (11) tutorial (10) bracelets (7) what about (3) CRAFT SHOW (2) DIY (1) brick stitch (1)

Friday, December 2, 2011

ХОБИТАТА СА ОПАСНА РАБОТА!

Първо решаваш, че ще си намериш ново хоби. Нещо, което те изразява, вдъхновява и най-важното ощастливява.



Да, ама и да не изисква много време, усилия  и пари.
Хубаво. Какво е на мода? Йога, просто TV запинг,  кино, шопинг или да си търсиш фермер…
Мдааа, спасителния пояс на корем ми, който от години старателно си надувам, не ми позволява дори да заема изходна поза, така че йогата отпада.
Телевизията дебелее ( то няма за къде повече!!!!), а и бих предпочела лично да пребия Иван и Андрей отколкото, разбираш ли, да ги „разбия”.  И това отпада.
Кино – да! Тук иде средната класа, която за да не ти киха някой в киносалона, си спретваш home cinema, surround system, Lа-Z Boy recliner  канапе и други такива ми ти екстри… и става хобито на мъжа ти!
Шопинг – нема пари.
Фермер - ?!?  Вече си имам, макар и не фермер, но ако сложиш трактор до него, става почти истински…
Убягва ми вдъхновението! Може би ако си избера нещо и то ще дойде?
Какво ми харесва?

Да нося обеци J Ама такива дето никой ги няма.  Такива дето струват колкото една кола … С други думи, такива дето трябва да си ги направиш сам…
Така се започва. В началото само с подръчни средства. След това започваш да търсиш помощни материали. Следват дълги часове ровене в интернет,  самообучение, книги, модели и т.н.
Започваш скромно, купуваш  материали само за един модел. После ти харесва. Купуваш повечко и различни работи за повече неща, които имаш наум. И преди да се усетиш вече си затънал до уши.
Резултатите не закъсняват -  „Ах” и „Ох” от приятелки и колежки. Вирната глава, леко поклащащи се обеци. Молби за още.
И тогава идва и най-опасният момент. Въпросът: „ Ще ми направиш ли и на мен подобни?”
Уау, плаши куче със салам! Сякаш цял живот си се стремил към този въпрос. Ама , разбира се! Още утре! Какъв цвят? Големи или по-дискретни?
Защо имаш хоби, ако не да караш околните да цъкат с език? Нееееее, казваш си, правиш го защото ти харесва, вдъхновява, изразява, успокоява и ощастливява…
От личен опит - цъкането с език е далеч по-вдъхновяващо!!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...